Volg onderstaand stappenplan. Om het jou makkelijk te maken hebben wij onderaan deze pagina een video-uitleg waarin het aanmaken stap voor stap wordt uitgelegd.
Let op! Deactiveer vooraf je virusscanner, dit kan van invloed zijn op de installatie van je mail.
Stap 1: Log in op het klantenpaneel
Om emailadressen aan te passen moet je ingelogd zijn op het hostingpaneel. De makkelijkste manier om hier te komen is in te loggen op ons klantenpaneel.
Stap 2: Log in op het hostingpaneel
Vanuit het klantenpaneel kies je in het menu voor diensten > hostingaccounts. Maak hier de keuze welk het pakket wat je wilt aanpassen. Je ziet nu de optie “Inloggen controle paneel” Klik vervolgens op deze knop om door te gaan naar het hostingpaneel. Je wordt automatisch ingelogd.
Stap 3: Selecteer E-mail Accounts
In het overzicht vind je verschillende opties voor jouw webhostingpakket. Onder E-mail Manager vind je de optie E-mail accounts. Selecteer dit item.
Stap 4: Aanmaken accounts
Via de groene knop rechtsboven kun je een nieuw Emailaccount instellen. Er opent zich een pop-up waar je diverse gegevens kan ingeven. Kies een gebruikersnaam, wachtwoord en E-mail quota (hoeveel opslagruimte voor de betreffende mailbox). Twijfel je over de waarde in te stellen bij E-mail quota? Selecteer dan onbeperkt (vinkje aan de rechterkant). Dit betekent dat de mailbox gebruikt kan worden zolang er ruimte is op het gehele hostingaccount.
Standaard kun je per emailaccount 200 berichten per dag versturen. Is dit limiet niet voldoende voor jou? Neem dan contact met ons op, wij kunnen deze instelling voor jou aanpassen.